Page 63 - klasstandem
P. 63
Kurssin aikana oppilailla voi olla
tehtäviä, joita opettajan on vaikea
arvostella. Esimerkkejä tällai-
sista tehtävistä ovat tandem-
parin opastaminen kotikau-
pungissa sekä kurssin
kotitehtävä, jossa oppilaat
vievät tandemparinsa jon-
kin harrastuksensa pariin
vapaa-ajalla. Näistä tehtä-
vistä oppilaat saavat täyttää
itsenäisesti kaveriarvioinnin,
joka palautetaan omalle opet-
tajalle.
Arviointilomake: Opastus Nimi:
Paikka, jonka parini esitteli minulle, oli:
___________________________________
Ympyröi parhaiten sopiva vaihtoehto
(1=täysin eri mieltä, 5=täysin samaa mieltä)
Parini oli valmistautunut hyvin 1 2 3 4 5
Parini puhui sujuvasti suomea 1 2 3 4 5
Parini yritti parhaansa 1 2 3 4 5
Parini opastus kesti vähintään 20 minuuttia 1 2 3 4 5
Opastus oli mielenkiintoinen 1 2 3 4 5
Ymmärsin täysin mitä parini kertoi 1 2 3 4 5
Omia huomioita:
________________________________
62
tehtäviä, joita opettajan on vaikea
arvostella. Esimerkkejä tällai-
sista tehtävistä ovat tandem-
parin opastaminen kotikau-
pungissa sekä kurssin
kotitehtävä, jossa oppilaat
vievät tandemparinsa jon-
kin harrastuksensa pariin
vapaa-ajalla. Näistä tehtä-
vistä oppilaat saavat täyttää
itsenäisesti kaveriarvioinnin,
joka palautetaan omalle opet-
tajalle.
Arviointilomake: Opastus Nimi:
Paikka, jonka parini esitteli minulle, oli:
___________________________________
Ympyröi parhaiten sopiva vaihtoehto
(1=täysin eri mieltä, 5=täysin samaa mieltä)
Parini oli valmistautunut hyvin 1 2 3 4 5
Parini puhui sujuvasti suomea 1 2 3 4 5
Parini yritti parhaansa 1 2 3 4 5
Parini opastus kesti vähintään 20 minuuttia 1 2 3 4 5
Opastus oli mielenkiintoinen 1 2 3 4 5
Ymmärsin täysin mitä parini kertoi 1 2 3 4 5
Omia huomioita:
________________________________
62