Page 140 - klasstandem
P. 140
Läs mera – Lue lisää


Brammerts, H. & Calvert, M. (2003). Att lära genom kommunikation i
tandem. I: B. Jonsson (red.). Självstyrd språkinlärning i tandem. En
handbok. Rapport No 13. Härnösand: Department of Humanities,
Mid Sweden University. S. 31–43.


Karjalainen, K. (2011). Interaktion som mål och medel i FinTandem –
Strategier och orientering vid problem i språkproduktion. Acta
Wasaensia No 244. Språkvetenskap 43. Tillgänglig: http://
www.uwasa.fi/materiaali/pdf/isbn_978-952-476-354-7.pdf

Karjalainen, K., Engberg, C., Pörn, M. & Korhonen, A. (2015).
Koodinvaihdot kolmanteen kieleen suomen ja ruotsin kielten
luokkatandem-opiskelussa. Teoksessa Rellstab, D. & N. Siponkoski
(toim.). Rajojen dynamiikkaa, Gränsernas dynamik, Borders under
Negotiation, Grenzen und ihre Dynamik. VAKKI Publications No
4. Vaasa. S. 127–136. Saatavilla: http://www.vakki.net/
publications/2015/VAKKI2015_ Karjalainen_et_al.pdf

Karjalainen, K. & Pörn, M. (2015). Luokkatandem kieltenopetuksen
mallina. Teoksessa A-K Mustaparta (toim.) Kieli koulun ytimessä –
näkökulmia kielikasvatukseen. Oppaat ja käsikirjat 2015:15.
Saatavilla: http://www.oph.fi/julkaisut/2015/kieli_koulun_
ytimessa_nakokulmia_kielikasvatukseen

Karjalainen, K., Pörn, M., Rusk. F. & Björkskog, L. (2013). Classroom
tandem–Outlining a model for Language Learning and Instruction.
Electronic Journal of Elementary Education, 6 (1), 165–184.
Available at: http://iejee.com/index/makale/37/classroom-tandem-
outlining-a-model-for-language-learning-and-instruction

Karjalainen, K. (2015). Tandemstudier i skolkontext. Tidskriften Poppis.
Tillgänglig: http://www.suomenruotsinopettajat.fi/images/ Poppis_
1-15_Tamdemstudier1.pdf


Klasstandem (2013). Tillgänglig: http://www.klasstandem.com

Korhonen, A., Savolainen, K., Isokangas, S. & Saarikoski, L. (2014).
Luokkatandemilla vauhtia ammattikorkeakoulun toisen kotimaisen
kielen opiskeluun. Kieli, koulutus ja yhteiskunta 18.12.2014.




139
   135   136   137   138   139   140   141   142